Easiest Way to Cook Perfect Es Timun Selasih Cincau

Es Timun Selasih Cincau.

Es Timun Selasih Cincau You can cook Es Timun Selasih Cincau using 6 ingredients and 2 steps. Here is how you achieve that.

Ingredients of Es Timun Selasih Cincau

  1. You need 5 biji of timun / 1 kg.
  2. It's 1 bungkus of selasih siap pake.
  3. It's 200 ml of Syrup Coco pandan.
  4. It's 200 g of cincau hitam.
  5. Prepare 1 bongkah of es batu.
  6. It's 2 saset of skm putih.

Es Timun Selasih Cincau step by step

  1. Kupas timun lalu serut,tambahkan selasih ya..lalu tambahkan Syrup cocopandan ya..tambahkan 2 lt air...
  2. Aduk lalu tambahkan 2 saset skm putih..aduk..tambahkan potongan cincaunya..selesai sajikan.

More Articles

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Easiest Way to Cook Perfect Es Timun Selasih Cincau"

Posting Komentar